
امروز چهارم شهریور ۱۴۰۱ ... جمعه است .خیلی حس غمانگیزی داره این غروب جمعه ...یادش بخیر سالها قبل اینجا محل نوشتن بود .یه زمانی فضای مجازی وجود نداشت و همه حال و هوای خوب ما در این وبلاگ ها به اشتراک گذاشته میشد ....دنیای عجیبی شده است . امروز پس از سالها ، چه دردها و رنجها متحمل شدیم . خیلی سخت گذشت .چندین عزیز از دست دادم.تلخ گذشت .خیی تلخ .دلمخواست پس از سالها یکم اینجا بنویسم . دوستان قدیمی عزیزم هرجا هستین شاد باشین. بخوانید...
ادامه مطلب